onsdag 4 mars 2009

Lättlurad....

Jag har ju gått med i något sånt där bantningstjafs där man ska räkna kalorier. Ja. Men då är det dumt att tro ma kan lura sig själv. Och vågen. Står det att t.ex. en morot har ett visst antal kalorier, vad gör jag då? Jo jag tar den största moroten jag kan hitta i påsen! Som att den har lika många kalorier som en "normalstor". Även om det är onyttiga saker som en bulle, jamen är dom små kan man ta två för det blir ju som en stor. Normal bulle menar jag. Hrm. Och som pasta och sås, mäter jag med deciliter så blir det överfulla dl-mått. Japp, karaktär.... Ner har det gått, men nu är ju frågan hur mycket ner med min metod. Men om jag skriver om det här så kanske jag kan sluta ljuga iallafall...

Liten söt bebis stoppar vi in här oxå! ;-)

Inte aaallls bus på gång...

Nu kommer...
...jag och tar...
...DIG!!

1 kommentar:

mia sa...

...åååååh fina fina fiiiiina lilla Isa-fisa!!! HAHAHHAHAHAAAA!!!! ...Jag äääälskar din metod.... ; ) sjukt logisk på alla sätt å vis! ....Åååh...nu fick ja dig-abstinens......hoppas vi kan ses nå snaaaaart!! Kram!!