tisdag 24 mars 2009

Ju mer jag får sova ju tröttare blir jag... Lilla Isabelle har iofs vaknat ganska tidigt sista dagarna, men jag har ju fått sova hela nätterna iallafall!
Tror jag hamnat i någon vinterdeppig period nu. Var inställd på vår då det blev varmt o började tös, men nu vaknar man helt plötsligt med minus 13 ute - inte bra... Blir alltid bakslag men nu orkar jag inte med det, behöver sol och värme!!!! Ska köpa en stoooor koffert till J och följa med henne på solsemestern! ;-)
Filippa är inne i sin totalförvirrade period fortfarande, heeelt otrolig... Man blir så frustrerad, men man får påminna sig om att hon är bara 4 och det går över. Hoppas jag.
Isabelle är oxå inne i en jobbig period, sällskapssjuk som bara den och måste skrika ur sig all energi innan hon kan somna. Min energi brukar försvinna i samma veva...
Nu sitter jag och väntar på att den där sambon ska komma hem från brandkåren så jag kan ta in och natta hästarna, vill soooovaaaaaaa..............
Men förutom det så är mitt liv fullt av lycka och kärlek!!! :-)

Inga kommentarer: