tisdag 7 april 2009

Pyssel!!

Jag älskar att pyssla och blir alltid lite avundsjuk på Filippa när hon kommer hem från dagis där hon fått klippa och klistra. Men nu var det min tur!! Sambons syster gick ju och gifte sig i smyg för ett tag sedan och nu var det dax att fira med en liten middag på bykrogen. Jag fick i uppgift att köpa ett presentkort, men tyckte det behövdes en skojig inslagning till detta och ett fint "kort". Blev jättenöjd med resultatet!! :-)

Lådan jag målade och klistrade på till presentkortet (m rosa silkespapper i)

"Kortet" jag gjorde. Målade ram o "scrappade" lite m utskriven bild från annonsen de hade i tidningen, står mr & mrs på ramen längst ner .
Inslaget o klart m en text från höga visan o ett pärlat hjärta av ståltråd.


Middagen var jättesmaskig och mysig!! Desserten var min klara favorit... ;-)

1 kommentar:

mia sa...

Hällemindaaaaa va fiiiint! Va duktig du är! Jag gillar oxå att pyssla...men det är som med sången, hellre än bra...muhahahaaa!! Men aaaw....nu fick jag lust att träffas med ungarna å pyssla! Det borde vi verkligen göra nångång! :) Håller definitivt med om att man blir lite avundsjuk på dagisbarnen...haha! Pusspuss!