måndag 27 april 2009

Glaaaaad!!!!

Tiden går så himla fort och jag hinner faktiskt inte med alls. Våren har kommit med stormsteg så varje ledig stund tillbringas ute med kratta eller annat redskap i näven. Det är ljuvligt! :-)


Igår fick jag vara ledig - heeela dagen - från mina älskade små töser. Dom är underbara, men dygnet runt blir lite mycket och man kan behöva en liten paus ibland. Jag for iväg med Sara och Arvid till Östjämten på hopptävling. Mellan klasserna satte jag min mjuka rumpa på en bänk i solen och bara njöööt...... Bara hästgnägg, speakerröst och en och annan vuxen - men absolut inte "mammamammamammamamma!!!!" Kom hem til middagen och glad familj och jag var full av energi!! Behövs inte mycket. Att solen sken hemma oxå gjorde inte saken värre :-)


På kvällen fick vi sen mysigt fikabesök, aldrig fel, och pappan fick sin fyrhjuling klar - äntligen ;-)

Inga kommentarer: