fredag 27 februari 2009

Jag är så otroligt trött på dessa sjukdomar... Var ju på 30-års kalas i lördags, hade , men slutade dagen efter med sjuk mamma. Ont i halsen och någon typ av magsjuka. Kan leva utan det, men man får se det som en rensning av kroppen och så gick man ju ner i vikt!! Men efter det blev det en förkylning kvar...Älskade sambon kom hem i onsdags morse från jobbet, magsjuk han också... Fick man ju sällskap hemma resten av veckan iallafall! ;-)

Varför ska man ha så svårt att bestämma sig ibland? Helt otroligt vad man kan vela på... Tänkte ta en utekväll med några kollegor på lördag. Trevligt och kul på alla sätt! Men Anna, hon ska krångla till det hon! Ska man åka hem? Hur isåfall? Eller sova kvar hos mamma? Eller ska man vara hemma? Göra något annat? Ååååå!! Vad är problemet??! Ut och sup människa!!! Men njaaaa........ Spännande fortsättning på det följer. Kanske.

Heavy....
:-)

Familjens nya lek: skräm livet ur Isabelle... Faktiskt lika rolig som den låter! Man klappar händerna i golvet bakom henne, pratar m läskig röst och killar henne under fötterna! Jag tror det är skratt som kommer från henne. Eller så är hon totalt livrädd...

1 kommentar:

mia sa...

Men din lilla lilla trollpacka!
:D ...så även du håller på med sånt här bloggtrams!? Underbart!! ...nu har man ju snart så in i vassen bra koll på folk att man helt kan sluta umgås....perfekt...hahahahahaaa!! Jag hade samma känsla som du när jag började, för inte alls så länge sen, att vad har jag gett mig in på?? ...men lite kul är det måste jag allt erkänna! Att min blogg sen skulle bli känd i sockna via lidens tidning var iiiinte riktigt meningen...Du får höra den bakomliggande historien kring d sen.. Din svärfar flög iaf på mig på ICA idag då jag stod me en snusdosa (TILL JOHAN) i handen och förhörde sig om att jag inte börjat igen! hahahahaaaa!!!!
Gonattkraaaam!!