söndag 18 januari 2009

Trött....

Nu börjar jag minnas hur det var att ha bebis... Inte många timmars sömn inatt, behövs mycket kaffe idag. Fy.... Fast mest synd om lillan! Hon har snurrat, snorat och gnällt inatt stackarn. Kan gissa att det är tänderna men verkar ju aldrig komma fram hur mycket hon än tuggar. Nu sover hon gott i gungan, borde skutta ner i soffan och passa på att snarka lite... Nähä, vaken igen...

Har fått kräksjukeångest oxå... Sjukan har kommit till byn och jag hade tänkt isolera mig här uppe på höjden! Viiiillllll iiiiinnnnnte!!!! Eller så borde man ta tjuren vid hornen och besöka någon som är sjuk och gosa lite så man definitivt blir smittad! Bara för att vänja sig! Haahahahhaajaahaa!!!!! (hysteriskt skratt på gränsen till sinnessjukt) Kanske inte... (springer ner och låser dörren så ingen kan komma in och ingen kan gå ut samtidigt som hon tuggar frenetiskt på vitpepparkorn...) Kräksjukebasselusker är som monster och zombiesar, de kommer in överallt!!!!! Måste nog spika igen alla fönster oxå... (dyker med huvudet före ner i verktygslådan) Nä, massor att göra idag tydligen - ingen rast ingen ro! ;-)

1 kommentar:

Xara sa...

Färsk ingefära är bra också. Du kan riva det i te eller tugga som det är, men det tar död på alla elaka magbaciller.

Jag hatar kräksjukan jag med. Fy vad hemskt det är.
Hoppas du får en frisk och skön vecka
kram AnnaLena