fredag 16 januari 2009

En underbar familj!

Jag måste ha den goaste familjen! Lilla Isa sov hela natten igen, vaknade vid 07 och tuttade lite och somnade om i min famn. Jag oxå kan tilläggas... Min goa gubbe tog både storasyster och hästar så jag fick sova ett par timmar till. Nu börjar man nästan bli människa igen, känner de bortglömda hjärncellerna sakta vakna upp... Läskigt...

Kallt är det oxå, vaknade med -26 fast nu är det säkert bara -20! Rena högsommaren! Blev en mysdag inne idag då. Men kan inte påstå att jag klagar... ;-) Ska snickra ihop en lunch med soppa åt oss, måste hålla sambon nöjd - han är ute hos hästarna igen! Kaaaanske kanske får han en god macka till det oxå....

1 kommentar:

Xara sa...

Hej, kul att du har en blogg. Har läst lite om ditt liv nu...hehe. Va söt Filippa är och din andra lilla tös.
Ha en bra helg, kram AnnaLena