tisdag 4 september 2012

Jag kan träna, jag är inte rädd....

Japp, tog mig till träning igår! Zumba vart det, mjukstarta med något jag känner igen. Kul var det och ser fram emot att testa något annat. Men så var det matbiten då... Tänkte stila till mig även där, men hittade inte en enda förbannade matlåda i huset så det vart obra. Men hoppat över gobiten till kaffet iallafall! Och mina kollegor, gamla och nya, har som det verkar fått hurtbullefnatt så man blir lite peppad faktiskt. Men till min stora sorg kom jag till dagis och fann minsta lilla Isa sovande på en lite madrass, liten ynk... Jag som tänkte hinna med lite träning imorgon! Ja blir hon inte sämre så ställde gulliga mormor upp och vabbar, men går febern upp så är det Isa och jag imorgon. Jaja, får isåfall bli träningsvideo då! ;-)