lördag 25 juli 2009

meeera jobb och lite snurr

Att man är mamma märks tydligt ibland. Och då menar jag en sån där snurrig, virrig och vimsig mamma som bakar ibland och alltid bränner en plåt. Igår på jobbet fick min kollega både ett och två skratt på min bekostnad. Japp, bjuder på det då. Bara massa vims men fick nog trots allt arbetsuppgifterna gjorda. Tror jag. Kanske bladade ihop den som skulle släppas och den som skulle transporteras - men då har jag gjort en människa extra glad! Och mig arbetslös.... Det är svår med omställningen från hemmamamma till karriärskvinna. HAhahaahaaaaHAAAAA!!!! Hihihi, karrär - jo det hade vart något! Nä, statsanställd menar jag ju...
Idag är iaf en ledig dag, så familjen här uppe i backen ska packa in sig i bilen och fara mot Hagmyren. Orrbusan startar i sto-SM så man måste ju dit och heja på henne, blir mysigt! :-) Nä, dax att roa den lilla som skriker så det är sprickor i alla rutor här.....

Inga kommentarer: