fredag 17 juli 2009

Jobb o jobb o familj!

Är inne på min tredje jobbvecka och det är såååå skönt! Få sitta och dricka kaffe medan det är varmt och äta mat alldeles helt utan barn, mamma behövde det! :-) Gick ut hårt med att jobba gatufesten men det är kul!! Fast tiden räcker inte till riktigt, vill ju gärna hinna med allt jag gjorde innan... Men stackars sambon börjar hamna i snurriga mammaträsket, hihihi.... Redan glömmer han vad som hänt på nätterna, blir kul detta! :-) Isabelle går för fullt nu oxå så det är full fart för honom.

Nu på sommaren händer alltid massa roligt, alla kommer som ur sin skal på något vis. Visar sina rätta jag kanske? I vilket fall tycker jag att jag sett saker hos människor i min omgivning som gjort att jag ändrat uppfattning om dom och tyvärr inte bara positivt. Men vad brukar man säga, bättre förr än senare. Lite besviken, lite lättad - men sånt är väl livet? Och det känns bra så man inte slänger bort sin tid på människor som inte uppskattar det, det finns andra som behöver det så mycket mer. Och i en by som denna, ja vad ska man säga - vem behöver Glamour när man bor här? ;-)

1 kommentar:

Cattas liv och tankar sa...

Vilken härlig bild på Filippa!! O kan lilla Isa gå!!! Åh va fort det går..
kramen t dej!!