torsdag 2 december 2010

Ho ho ho

Det braiga just nu är att mamsen är på bättrinsväg, ligger på rehab nu och får kanske komma hem i helgen en sväng! :-)Äntligen!!

Annars har vi det lite som småbarnsfamiljer i allmänhet.... Snorig liten som väckte sin mamma vi midnatt, sen satt vi uppe och tittade på svt24 i två timmar. Har ingen fjärris till kanalerna och orkade inte gå två meter från soffan. Sov sen en timme, sen var det dax igen med gråtgnällgråtgnällajajajaj... Naturligt ett samtal till vc, besök till Bertil och avslut med smälkaramellkåvepenin. Öron igen då tack så mycket. Tog en uppkastning på fm oxå men ser ut att ha varit pga dreggeltuttesnorkombination. Håller tummarna att i klarar åtminstone medicintiden utan kräksjukan, även om en helrensning av kroppen aldrig är fel....

Ruttnat på typer har jag gjort oxå, som vanligt. Bete er för f*n,gör bara bort sig själv! Fast jag kanske inte ska säga så, kan ju vara en psykisk åkomma bakom och då kan man ju inte rå för det ju... Hmm....
Träffade en människa genom jobbet som jag pga av boendet kan anta inte har riktigt alla åsnor i julgranen eller vad man ska säga, men halleluja vilken rolig typ!! :-D Han lyste upp resten av min em och den dag hans idkort kom oxå. Kan han så kan nog banne mig jag oxå, vilken stjärna vilket leende!

Annars rullar det mesta på som vanligt. Satt en sväng på julmarknad i Liden förra helgen och tackar så hemskt mycket för besök, köp och beställningar! Nästa blir Kovland den 12:e!

Varm kram på er alla i kylan!!

Ps. måste bara, eftersom jag ännu en gång fått rätt i den frågan, få säga VAD VAR DET JAG SA??!!!! ;-)

mys från förra julen

1 kommentar:

Micheal Alexander sa...

It is a very informative and useful post thanks it is good material to read this post increases my knowledge. Headhunter Stockholm