onsdag 13 oktober 2010

Aj.

Det finns dom som har det värre, mycket värre, men nu tycker jag banne mig synd om mig själv! För drygt en vecka sen var jag till läkaren med ryggen som gjort ont då i ca 3 veckor. Ja till o från i typ 15 år.... Han skulle skicka remiss till röntgen, inom 6 veckor skulle han skriva. Nu har jag blivit mycket sämre, sov som en kratta inatt. Ringde igår för o kolla hur det gått, då är remisshelvetet inte ens skickat!! Skulle ringa tillbaka dag och då ville läkaren träffa mig igen - va f*n är problemet??!!! Det gör ont när jag står, går, ligger, sitter -men fiiint, jag kan ju gå så här jag. Fick diklofenak , fyra fina burkar, men mår ju som om jag har magsjuka när jag tar dom så nej tack. Ska tillbaka idag så antingen får han skicka mig på akutröntgen eller så söva ner mig tills det gått över. Tanten har fått nog!

Inga kommentarer: