onsdag 30 september 2009

bajs!

Fick reda på att jag hade semester kvar som måste tas ut innan december, himla härlig! På lördag hade vi tänkt äta middag på fd O´Learys, vad det nu heter, tillsammans med Mange och Karro. Åååå så mysigt tänkte jag, tar semester på söndag så tar vi en hotellnatt!! :-) Men näää.... Semester måste jag ta, men inte när jag vill... :-( Bajs... Men en bra idé var det så vi får väl skjuta på det lite då. Så blir det till att hämta barnen lite tidigare idag så far vi till Birsta för lite tröstshopping till hemmet istället!
Har satt igång min lilla häst nu oxå. Men vet inte om det är hårsättningen som gör det men nu hoppar hon i luften bara man petar på henne. Och att det varit mindre storm ett par dagar gör väl inte saken bättre... Så longering och promenader har det blivit sista dagarna, hoppas hon rätar till sig snart... :-/
Och min lilla Isa ha börjat på dagis!! :-) Inskolningen gick jättebra och hon verkar trivas super. Men hennes matklocka följer inte dagisklockan riktigt så gör fröknarna svettiga emellanåt.. :-)
Nä, nu uppfräschning för kommande shopping! :-D

Inga kommentarer: