måndag 10 augusti 2009

Tjohooo!

Äntligen är jag ledig! 5 dagar i rad och har massor att göra... Hade planerat in en baddag oxå, men vädret vill inte riktigt vara med på det... Ska iallafall fara iväg och hämta spån idag, ifall det finns inne vill säga, och sen ska stallet få sin årliga skurning denna vecka. Dax att plocka in hästen snart och börja rida igen. Och imorgon sklle det visst regna hela dagen så då blir det städning och sortering i hemmet. Men det hänger iofs på det lilla monstret här hemma vars favoritsysselsättning nu är att röja som en galning här... Stänger av tv'n i tid och otid och drar ur sladdarna till datorn. Morr.... Säger man nej och ser arg ut börjar hon skratta och gör samma sak igen. Och igen. Och tusen gånger till...
Väntar hm klänningarna jag budat hem denna vecka oxå (2 och 4), hoppas verkligen någon av dom passar så man blir klar med det där bestyret. Skor är klart så kofta och väska ska väl köpas oxå. Smycken gör jag nog själv, billigast så och så får man det man vill! ;-)
Annars känns mitt liv ganska bra och harmoniskt just nu, kan absolut inte klaga. Tänker på vissa nära som har det jobbigt just nu. Stöttar och finns här så gott jag kan!!
Jaha, strax dax att hämta det större av dom två odjuren på dagis och vidare mot spånet!

Inga kommentarer: